FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie www.generationforum.fora.pl 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
czlokowie gildii nie moga sie atakowac

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.generationforum.fora.pl Strona Główna -> OTS

Faden
Moderator



Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 13:01, 20 Paź 2008    Temat postu: czlokowie gildii nie moga sie atakowac
 
Znalazłem ten skrypt i postanowiłem wam go tu umieścić został on umieszczony przez użytkownika De Javu na jednym z forów o tematyce OTS.
a więc tak:


W Configmanager.cpp

Dodaj:

Kod:

m_confString[CANT_ATK_GUILDMEMBER] = getGlobalStrin


W Configmanager.h

Dodaj:

Kod:

CANT_ATK_GUILDMEMBER,

W Game.cpp

Powyżej

Kod:

else
{
ret = Combat::canDoCombat(player, attackCreature);
}

Dodaj:

Kod:

else if(attackCreature->getPlayer() && attackCreature->getPlayer()->getGuildId() == player->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes")
{
ret = RET_YOUMAYNOTATTACKTHISPLAYER;
}

Pod:

Kod:

const Position& targetPos = target->getPosition();

Dodaj:

Kod:

Player* attackerPlayer = attacker->getPlayer();
Player* targetPlayer = target->getPlayer();

Pod:

Kod:

if(healthChange > 0){
if(target->getHealth() <= 0){
return false;
}

Dodaj:

Kod:

if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes" && combatType != COMBAT_HEALING)
return false;

Poniżej:

Kod:

if(!target->isAttackable() || Combat::canDoCombat(attacker, target) != RET_NOERROR)
{
addMagicEffect(list, targetPos, NM_ME_PUFF);
return true;

Dodaj:

Kod:

if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes" && combatType != COMBAT_HEALING)
return false;

Poniżej:

Kod:

const Position& targetPos = target->getPosition();

Dodaj:

Kod:

Player* attackerPlayer = attacker->getPlayer();
Player* targetPlayer = target->getPlayer();

Pod:

Kod:

if(manaChange > 0){

Dodaj:

Kod:

if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes")
return false;

Poniżej:

Kod:

int32_t manaLoss = std::min(target->getMana(), -manaChange);

Dodaj:

Kod:

if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes")
return false;


To wszystko De Javu testował ten skrypt pod Tibie 7.6 i chodził
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.generationforum.fora.pl Strona Główna -> OTS
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin