Moderator
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 13:01, 20 Paź 2008 Temat postu: czlokowie gildii nie moga sie atakowac |
|
Znalazłem ten skrypt i postanowiłem wam go tu umieścić został on umieszczony przez użytkownika De Javu na jednym z forów o tematyce OTS.
a więc tak:
W Configmanager.cpp
Dodaj:
Kod:
m_confString[CANT_ATK_GUILDMEMBER] = getGlobalStrin
W Configmanager.h
Dodaj:
Kod:
CANT_ATK_GUILDMEMBER,
W Game.cpp
Powyżej
Kod:
else
{
ret = Combat::canDoCombat(player, attackCreature);
}
Dodaj:
Kod:
else if(attackCreature->getPlayer() && attackCreature->getPlayer()->getGuildId() == player->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes")
{
ret = RET_YOUMAYNOTATTACKTHISPLAYER;
}
Pod:
Kod:
const Position& targetPos = target->getPosition();
Dodaj:
Kod:
Player* attackerPlayer = attacker->getPlayer();
Player* targetPlayer = target->getPlayer();
Pod:
Kod:
if(healthChange > 0){
if(target->getHealth() <= 0){
return false;
}
Dodaj:
Kod:
if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes" && combatType != COMBAT_HEALING)
return false;
Poniżej:
Kod:
if(!target->isAttackable() || Combat::canDoCombat(attacker, target) != RET_NOERROR)
{
addMagicEffect(list, targetPos, NM_ME_PUFF);
return true;
Dodaj:
Kod:
if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes" && combatType != COMBAT_HEALING)
return false;
Poniżej:
Kod:
const Position& targetPos = target->getPosition();
Dodaj:
Kod:
Player* attackerPlayer = attacker->getPlayer();
Player* targetPlayer = target->getPlayer();
Pod:
Kod:
if(manaChange > 0){
Dodaj:
Kod:
if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes")
return false;
Poniżej:
Kod:
int32_t manaLoss = std::min(target->getMana(), -manaChange);
Dodaj:
Kod:
if(attackerPlayer && targetPlayer && attackerPlayer->getGuildId() == targetPlayer->getGuildId() && g_config.getString(ConfigManager::CANT_ATK_GUILDMEMBER) == "yes")
return false;
To wszystko De Javu testował ten skrypt pod Tibie 7.6 i chodził
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|