Moderator
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 10:33, 26 Paź 2008 Temat postu: projekt miasto pelne zycia |
|
Witajcie wszyscy zainteresowani projektem Miasto Pelne Zycia.
W tym temacie będe zamieszczał NPC TYLKO swojej produkcji.
Chce stworzyć miasto, w którym npc będą mniej schematyczni niż w Ots'ach czy nawet w prawdziwej Tibi.
Pierszym owocem mojej pracy jest Npc targujący się.
Idealna postać do questu do umieszczenia w bocznej uliczce Pustynnego miasta. Ma on na sprzedarz klucz i chce za niego 30000 sztuk złota, jednak może sprzedać TANIEJ , jesli sie potargujemy.
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(id, stackpos)
if id == focus then
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
selfSay("Wiec odejdz butny bohaterze.")
end
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)
if msgcontains(msg, 'hi') and focus == 0 and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Aa.., ' .. creatureGetName(cid) .. ',Co taki ubogi handlarz jak ja moze ci zaoferowac ?')
focus = cid
talk_start = os.clock()
end
if msgcontains(msg, 'klucz') and focus == cid then
selfSay('Mam taki jeden klucz... Prowadzi ponoc do legendarnego skarbca, co ty na to ?')
talk_start = os.clock()
end
if msgcontains(msg, 'buy klucz') and focus == cid then
selfSay('Ah., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Jak dla ciebie szlachetny panie tylko 30000sztuk zlota.')
talk_start = os.clock()
surv = true
end
if msgcontains(msg, 'potargujmy sie') and focus == cid then
selfSay('Hm..., ' .. creatureGetName(cid) .. '. Nie zejde ponizej 25000.')
talk_start = os.clock()
inf = true
surv = false
end
if msgcontains(msg, 'za duzo') and focus == cid then
selfSay('Chcesz mnie okrasc ?, ' .. creatureGetName(cid) .. '. 20000 Nie ustapie')
talk_start = os.clock()
jungle = true
inf = false
end
if msgcontains(msg, 'jeszcze mniej') and focus == cid then
selfSay('Ty synu karalucha !!!, 10000 NIE MNIEJ')
talk_start = os.clock()
dund = true
jungle = false
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and surv == true then
buy(cid,2419,1,30000)
selfSay('Oto twoj klucz.To uczciwa cena.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and inf == true then
buy(cid,2419,1,25000)
selfSay('POlecam sie.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and jungle == true then
buy(cid,2419,1,20000)
selfSay('Oto twoj klucz.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if ((string.find(msg, '(%a*)yes(%a*)')) and (focus == cid)) and dund == true then
buy(cid,2419,1,10000)
selfSay('Dobry z ciebie negocjator.')
focus = 0
survival = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
if string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and focus == cid and getDistanceToCreature(cid) < 3 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
surv = false
inf = false
dund = false
jungle = false
talk_start = 0
end
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Hmm... Namysl sie a ja tu popracuje')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Odejdz wiec...')
focus = 0
end
end
if focus == 0 then
cx, cy, cz = selfGetPosition()
randmove = math.random(1,20)
if randmove == 1 then
nx = cx + 1
end
if randmove == 2 then
nx = cx - 1
end
if randmove == 3 then
ny = cy + 1
end
if randmove == 4 then
ny = cy - 1
end
if randmove >= 5 then
nx = cx
ny = cy
end
moveToPosition(nx, ny, cz)
--summons = 30
--summons2 = 30
end
end
Post został pochwalony 0 razy
|
|